ברוכים הבאים לתקנון אתר הדודאים שכתובתו https://adudaim.co.il

אנחנו משתדלים לשמור על נוסח נטרלי ולא מגדרי באתר ככלל ובתקנון בפרט, עם זאת יש סעיפים שמטעמי נוחות נכתבו בלשון זכר, הפנייה מיועדת לשני המינים.

המזמינים ראשיים לבטל עסקה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן והתקנות שנקבעו לפיו. בתנאי עמידה בקיום הסעיפים הבאים;

  1. בקשה לביטול תיעשה בכתב בלבד ותשלח לכתובת המייל adudaim1@gmail.com. בצרוף חשבונית מקור .
  2. ברכישת פריטים מסוימים לא תתאפשר ביטול עסקה ע”י המזמינים, כפי שמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) בחוק הגנת הצרכן.
  3. ביטול העסקה על ידי המזמינים כפוף לכך שמוצר יוחזר ע”י הלקוח באריזתו המקורית , שלם , ושלא נעשה בו שימוש .
  4. לאחר קבלה של הודעת הביטול, המזמינים יקבלו החזר של הסכום ששילמו תמורת המוצר, בניכוי דמי ביטול. דמי הביטול יהיו בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100₪, לפי הנמוך מהם.  יש לציין שדמי המשלוח הם לא חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר. במקרה של ביטול העסקה בעקבות פגם או אי התאמה, לא יחויבו המזמינים בדמי ביטול כלשהם. הוראות חוק הגנת הצרכן נוספות בנוגע לביטול הרכישה מצד המזמינים, לרבות חובת החזרת המוצר, יחולו גם כן.

  5. ביטול רכישה מצד החברה;
  6. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, שלמה או חלק ממנה, ו/או את הפעילות האתר, כולו או חלקו, מכל סיבה ובכל עת.
  7. הודעת ביטול או הפסקה, מהסוגים שנמנו למעלה, תימסר למשתמשים או למזמינים. החברה לא תחייב את האשראי של המזמינים או תחזיר את הסכום המלא ששולם עבור המוצרים, ככל ששולם.
  8. למשתמשים לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בשל ביטול העסקה, למעט במקרה של השבת הסכום ששולם בעסקה.
  9. במקרה שהתגלה שמוצר אזל מהמלאי, ברשות האתר לבטל את ההזמנה או להציע למשתמשים פריט חלופי שווה ערך. במקרה של ביטול ההזמנה, כפי שנאמר, האתר לא יהיה אחראי ולא יישא בכל נזק ישר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוחות או לצד שלישי.
  10. לאחר אישור הזמנה של מוצרים בהזמנה אישית / ייצור / שינוי בגוף המוצר המקורי . לא תהייה אפשרות להחזיר / להחליף את המוצרים .
סל קניות
משלוח
משלוח עד הבית חינם!
בקנייה מעל 800 ש"ח